Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-13, 23:39   #20726
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

hvor ble det av tordenværet vi lissom skulle få? >

Vi stjal det. Og vi har fått noen gode regnskyller her. God rotbløyte. I går våknet jeg av at det høljet ned og i dag våknet jeg av at det tordnet.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Noen som vet om det er noe man kan gjøre for å hindre immunforsvaret imot å skru seg helt av på natten? Skal på nattevakt i natt og det ser ut til at type mellom 12 og 06 så skrur det seg totalt av. Blir ALLTID småsyk på og etter nattevakt. Noen ganger blir jeg bare litt sår i halsen og noen ganger blir det til forkjølelse.

Jeg tenker også på ventilasjonen. Er den lik hele døgnet eller blir den satt i nattmodus? Jeg trodde vår ventilasjon var ganske tørr på grunn av alt det sensitive utstyret vi har, men jeg har ikke problem med sykdom og natteskift. Og jeg jobber MYE natt. Har 18 nattevakter på fire uker nå faktisk. Kun nattevakter på meg disse fire ukene and I love it.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC