|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Så flott, Appelsinpiken, en god tur skal vel gi litt støle legger Kjempefint å bruke ferien til å "øve seg opp litt" på matlagingen igjen da. -Frøknekkebrød holder seg jo også kjempelenge i en tett boks, så det er det jo genialt å lage opp når man har litt tid til overs Sjekket litt på kostdoktoren.se for å se om de hadde linker til butikker, men fant ikke noe. Selv er jeg så sjelden i Sverige, bor på feil side av landet -Men har i alle fall hørt at de har masse lchf mat der - de er jo mye lengre framme på dette enn vi i Norge er. -Så kan sikkert lønne seg å ta seg en runde, ja, og hamstre ting som tåler ligge en stund - både prismessig og pga begrenset utvalg her hjemme.
Ønsker deg en fortsatt god ferie, Appelsinpiken 
Her har det regnet ganske kraftig i dag på formiddagen. Det har vært såpass tørt hele våren og sommeren, at det var i grunnen ganske så forfriskende med litt regn. Nå føles lufta mye renere og friskere 
Lagde hjemmelaget pizza med bunn fra lavkarbohuset til middag i går. -Det blir en diger pizza av det, bruker både kjøttdeig, bacon, pepperoni, løk, paprika, sopp, tomatsaus + masse ost - så en temmelig mettende sak. -Så det er mere pizza igjen, så blir nok restemiddag i dag. Fant også nydelige, store friske norske bringebær på buttikken i dag, så det har jeg tenkt å ha til dessert. Begynner å nærme seg tid for mat forteller magen min meg, litt sulten 
Ønsker dere en fin kveld
|