|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Det har vært en deilig helg her. På formiddagen i dag kom det litt regn, men det skinte av igjen til ettermiddagen. Har jobbet litt i hagen. Godt å være ute, men kjenner at hagearbeid ikke er det aler beste for ryggen min.... Kanskje jeg må få litt hjelp til å få forenklet litt og lage det mer lettstelt før neste sommer... Jeg begynner nok å bli eldre, jeg har ikke like mye energi som jeg hadde "før i tiden"
Ja, Pruttis de blir nok gode som "pizzaboller" Jeg forstår hva du mener, selv om jeg synes de er ok til frokost også. Jeg lagde dem i går, så jeg hadde det til frokost/lunch i dag. Jeg synes egentlig de er lit vel "fettete" etter min smak, så i går lagde jeg dem med kesam istedenfor majones, samt at jeg byttet ut en ss med fiberhusk med litt kokosmel. Jeg syntes de ble bedre da, men da er det jo ikke nærmest 0 kh lengre.....
ja, jeg savner også en oppdatering fra Nysgjerrig og Appelsinpiken nå, hvor er dere jenter? Regner med dere også nyter sommerværet nå i helgen, så kanskje hører vi fra dere til uka når det er hverdag igjen.
Søndag kveld, snart arbeidsdag igjen, helgene går altfor fort altså, når det er så fint ute. Ha en fin kveld og en god start på en ny uke 
|