Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-13, 11:53   #47
~Rosa Skydått~
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 41
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: Julistartere 2013?

Hei godtfolk.
Jeg er her enda, og det går fint.
Jeg vet ikke hvor mye jeg har gått ned i vekt. Helt ærlig bryr det meg ikke, fordi jeg jobber såpass hardt at jeg bygger muskler samtidig. (Løfter mellom 1.5 - 2 tonn om dagen). Jeg vet jeg har gått ned en buksestørrelse, derfor er første delmål nådd. Nå er jeg nede i 42, og jeg håper at ved endt kur så klarer jeg å åle meg nedi en 38.

Jeg spiser sannsynligvis det samme som alle andre. Masse egg og bacon, salat til lunsj, av og til salat til middag. Er oppe i 15 - 20 karbs om dagen på det meste, men noen dager holder jeg det nede i 5 gram. Har hatt en planlagt utskeielse, overraskende nok likte ikke magen dette, men det ser ut til at alt gikk fint.

Formen kunne vært bedre. Jeg er ekstremt sliten, og ganske sikker på at blodtrykket mitt har falt en del. Slet med lavt blodtrykk under begge graviditetene, og kjenner igjen symptomene. Feks når jeg jobber på høygir på jobb og går og tar pause, så puster jeg som om jeg skulle løpt et maraton. Jeg er helt tydelig sliten, men pulsen min går veeeldig sakte. Andre ganger kjenner jeg at jeg blir varm i hodet og det blir vanskelig å løfte på armene. Da løper jeg rett til vannflaska, tar meg to minutter pause, og fortsetter. Håper at dette gir seg etter hvert. Uansett skal jeg ikke gå på ketolyse i all evighet, så jeg gidder ikke å stresse med det.

Hvordan går det med dere? =)