Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-13, 09:47   #5022
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heisan - håper dere alle har en finfin helg - her er været helt fantastisk - som det har vært den siste tiden. Vi får bare slike flotte sommere omtrent hvert femte år, så en må virkelig nyte det!

Wow, Pruttis, for en fantastisk vektnedgang du har, det er jo bare utrolig bra jobbet - snart er du jo under første målet du hadde satt deg - fantastisk, vennen

De osterundstykkene er egentlig ganske geniale. -Det gir en "brødfølelse" uten å gi noe som helst kh (bortsett fra det bitte lille som er i egg), når man lever ketogent så er herlig. Jeg bruker dem ofte til tilbehør til salat eller suppe. Det er masse fett i dem, så det metter veldig godt.

Å så synd med den stakkars vovsen din. Håper alt går bra med den, det var sikkert veldig belastende ja. Kommer ikke hundene helt overens, eller var det noe spesielt som skjedde?
Mr perfekt fikk seg nok bare et sjokk - dette hadde jo ingenting med deg og deres forhold å gjøre, så det går seg raskt til igjen.

Sitter i sofan med kaffen min og pcn på fanget. Tenker at jeg må få kommet meg en tur ut i solen. Har vært fint så lenge nå, det kan jo bare ikke vare .... -får nyte hvert sekund av det

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat