|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Så fantastisk vektnedgang, Pruttis, gratulerer! Ja, hvis kroppen "holder litt" er masse vann kjempebra. Har noen ganger følt at når kroppen blir litt stresset av vektnedgangen (evt strsset av andre ting...), begynner den å holde på vann isteden, og så ser man egentlig ikke den vektnedgangen man har hatt på vekta. Og beste måten å få kroppen til å slippe på det vannet er ved å drikke masse. Når jeg er i ketose drikker jeg glatt 5-6l om dagen, jeg, føler meg tørst hele tiden. Men nå er jeg en som alltid drikker mye til vanlig også, altså, sikkert i meste laget for jeg vasker nok ut litt mineraler av det.
Når du sliter kan det sikkert være lurt å ta en tur til legen ja, ikke la alle tingene balle på seg slik at det blir for mye for deg, vennen. Om det hjelper med halv sykemelding, så kom deg av sted og be om det!
I dag har jeg tenkt å lage hjemmelaget is. Har bollen til ismaskinen i frysen, så alt er klart. Gleder meg, hjemmelaget is er bedre enn noen annen is synes jeg Det er rene tropevarmen her for tiden, så syntes det var på plass med is i varmen. Til middag blir det grillribbe med blomkål og brokkoli i dag, og til dessert skal jeg ha iiiiiis  
Nyter dere andre sommervarmen i dag kanskje siden det var full fres her inne i går og veldig stille i dag? Rare greier, går litt i rykk og napp her. Men det er sik det skal være - bare vi holder kontakten og er der for hverandre er det greit Kos dere i solen, jenter!
|