Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-13, 15:54   #5006
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Mr Perfekt er fortsatt perfekt, men bare litt kjip/dust/mindre omtenksom.
Evt. at jeg er Ms Gnagsår. Mulig sistnevnte er mest aktuelt... But still. Er ikke alt som er like enkelt å kommer over eller akseptere bestandig. (u know)

Kjempeherligfantastisk at du er i ketose! Og at buksa passa er jo 3 ss cocosa x hurra! Yiiiha! Bare Piken igjen, nå

Og nei, det er ikke bare å ringe ham. Jeg har superstore issues med akkurat det der, for tar han den ikke, så tar jeg det meget personlig og...let's not go down that road. Jeg skjønner jo at jeg er et mareritt å ha med å gjøre :P Han ringte i går, så får vi se om han ringer i dag. Han vet at hvis jeg vil ham noe så sender jeg en SMS. Og jeg vet at hvis han vil meg noe, så ringer han. Det er slik det har fungert i halvannet år. Knoll&Tott, Dum&Dummere, Hel'an&Halv'an.

Skal steke meg en real burger de hadde på tilbud på Rema. 15 gram fett, 17 gram protein (ikke helt etter min regel, men la gå), 0,2 gram karbo, 93% kjøtt. Vil nok være mett i flere tiår av en slik. Funderer litt på tilbehøret... Rømmedressing (hjemmelaga/bortelaga), bacon og....? Næ. Er ikke så glad i tilbehøret, "gje mæ biffen!"

Kjøpt skohylle i dag, så nå skal jeg igang med å rydde og vaske gangen og boden i gangen hvor det er slengt inn fire vinterdekk og tre poser med sko... Tror han at jeg er hushjelp, eller?! Blir godt med orden i alle fall.

Endelig skinner solen igjen etter 17 dager med regn/overskyet/<10 grader. Yey!

Kom over denne i går, holdt på å pisse meg ut!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_2013-07-21-23-32-18-1.jpg (53,5 KB, 0 visninger)

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat