Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-13, 14:22   #5005
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hallo damer!!

Er her jeg altså! Sitter å mumser skivet skinkeost fra Kavli - som funker helt greit som lunsj for min del. Godt mulig jeg er flinkere enn andre til å spise monotont...tror liksom jeg kan ete det samme hver dagn uten at jeg blir særlig matlei. Føles sånn akkurat nå i alle fall. Er jo ikke så flink til å spise jevnt, så kroppen er nok fornøyd med det den får...

Kroppen kommer seg, sakte men sikkert. Forrige uke tenkte jeg at dette kommer jeg ingen vei med (altså lavkarboen), men - faktum er jo at det tar litt lengre tid enn jeg skulle ønske. OG DET FUNKER! Jeg vet jo det, funket sist - men så er det en liten stemme i hodet som sier at jeg bare skal gi opp for det funker sikkert ikke andre gangen.
Men - altså: jeg fikk på meg "målebuksa mi" - forøvrig den samme som var målebukse sist. Den er trang som fy - men jeg får den på!! Lykke!

Så - da er det bare å krumme nakken og fortsette! Kjempemotiverende å få på buksa - så nå er neste mål at den skal sitte sånn nogenlunde pent. Har på ingen måte noen bikinikropp - og lurer litt på om jeg noen gang kan få det??? Altså - helt klart ingen supermodell greie, men at jeg kan gå i bikini (og ikke føle meg heeelt pyton). Det er vel godt mulig at det ikke vil skje, ikke nå eller senere. Hm.

Har også tenkt litt over hvordan jeg kler meg..altså: jeg kler meg for å skjule det meste - ikke for å se fin ut. Og det er en vesentlig forskjell. Er dere med? Må ta meg selv litt sammen der også. For det er vel finere med et pent antrekk og skimte valk eller tre, - enn det er å alltid gå i store svarte telt?

Prutti: Mr.Dust?? Hm - why? Fordi han er bortreist - eller?
Men du - opp med hodet - og kom deg i butikken. Et tomt kjøleskap blir ingen lykkelig av. Snart ferie også nå vel - skal han med - eller skal du sitte der i varmen og savne?
Kan du ikke ringe ham nå da - og si du savner'n?

Appelsinen: Vi er her vi - bare litt ustabile (??) - hehe! Og jeg husker godt de kjøkkenvandalene du bodde med, faktisk så kan jeg fortsatt se for meg hvordan det kjøkkenet så ut, enda jeg aldri har vært der. Hoho! Moro var det i alle fall å lese beskrivelsenen dine -
Synes du gjør lurt i å kjøre en liten tilvenningsfase. Jeg gjorde også det nå, mest fordi jeg brukte tid på å komme inn i det. Men jeg tror det var den litt myke overgangen som sparte meg for største delen av hodepinen. Tenkte på deg i går forresten - det ble bislett til middag - ...

Bente da... - fortsatt jentebesøk?? Hagestell? Barna innom? Salsaer deg rundt i huset? Håper du koser deg hva enn du gjør!

OG - det glemte jeg å si: Ketosen is back!! Love it!

Har dere sjekket bloggen til lenabeatrice.net i det siste da - mye gode oppskrifter der, og inspirasjon i matveien...

Nei - nå skal jeg jobe litt igjen. Vi snakkes snart -

Klem til de vakreste -

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat