|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Ååå, for en dag! Eller, for en helg! Stress, lite mat og lite tilgang på fett gir utfordringer altså..! Faktisk også oppgang i vekt.
Mr Dust er på tur, enda, og jeg begynner å bli lei av å stampe hjemme alene på mine fridager. Sutre!
Piken, jeg kommer til å spise moderat når jeg er i Tyrkia. Er veldig glad i tyskisk kebab som ikke er med brød eller ris, så det er et sikkert stikk Utover det orker jeg ikke ha noen konkret plan om verken det ene eller det andre. Men takk for tips! Tenker at på strand-dager så er chips nødvendig for å oppretthole saltbalansen. Men men. Får se.
Ang. lunsj så er nøttemuffins lurt å ha, salamimuffins, minipizza, kokoslapper, ostekjeks med div. pålegg, omelett, biffsalat, remuladesalat aktuelt. Selv er ostekjeks med pålegg en personlig favoritt, da det ligger i kjøleskapet her på jobb og er lettvint å lage på kaotiske dager også.
Det er nok fornuftig som du sier, Piken, å trappe ned og samtidig motivere deg/forberede deg på dette. Du må jo ville det selv. Aktiviteten her er varierende, men når vi først skriver så skriver vi jo masse - akkurat som før, bare at før var det jo tilnærmet ikke tid til annet enn å være i gruppa Savner den tiden, absolutt, men vi er nå noen tilbake her og prøver titte innom i ny og ne. Svares det ikke i løpet av én dag, så svares det kanskje den neste. Bare å skrive!
Ang. diett.no så bruker jeg den kun til å gjennomgå oppskrifter osv., ikke for å føre daglig oversikt over hva jeg putter i munnen (selv om det kanskje hadde vært lurt nå i disse tider hvor alt sklir ut). Har foreløpig ikke hatt behov for den siden, så avventer med å kjøpe tilgang. Egentlig tåpent at de velger å løse siden på den måten..!
Er i en dårlig periode nå kjenner jeg, hvor alt virker til å rakne. Sover dårlig, drømmer mye, spiser lite, drikker lite, mye inne, mye stress, kjedelig jobb og alt er egentlig bare bububu. Alt bunner nok i at jeg kjeder meg forferdelig på jobb. Får prøve finne en løsning på det.