Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-13, 16:31   #5000
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Du vet jo at de 500g ene er vann Pruttismor, og det er borte igjen så snart du er i ketose igjen. Vi gjør alle små tabber iblandt, kunsten er å la dem være små, og ikke la en liten tabbe bli unnskyldningen for å gjøre flere store tabber, bare komme rett inn i gode vaner med det samme. Så glem det - få tak i den fløten straksens og fokuser på den gode riktige maten Håper du koser deg masse på shoppingtur med venninnen din!

Nå er det endelig helg. Jeg får en venninne på besøk snart. Hun har sendt mann og barn i forveien på ferie, så i kveld og i morgen skal vi ha skikkelig "jentetid" Gleder meg! Nå skal jeg straks begynne å lage litt mat til oss. Lavkarbovennlige tapasretter og med brød ved siden av til henne som ikke lever lavkarbo, selv tar jeg opp ett par lavkarbo skiver fra frysern. På Rimi har de et veldig godt lavkarbo brød med 6,7g kh per 100g, så det brødet er det mulig å ta ett par skiver av innimellom.

Ønsker dere en fantastisk helg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat