Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-13, 00:06   #4998
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bente Du er så god. Bra du unner deg noe nytt innimellom også, nødvendig eller ei Ble litt nysgjerrig på den fisken, da...
Mr Perfekt er på multebærplukke- og fisketur hos sin bror noen timer sør herfra, og gjett som jeg savner han, da! Skikkelig rågodt også. For nå vet jeg at han finner veien hjem. Hjem til rett hjem!

Skulle -aldri- ha spist så mye peanøtter som jeg gjorde tidligere i dag. Jeg burde skjemmes, meeeen Vet ikke helt hvordan matdagen i dag har vært, satser på at det ikke er så himla nøye uansett, for poenget er ikke vekta og tallet (kremt), men veien mot helsa, sant!

I kveld har jeg og Basse vært hos mamma (som knakk skuldra på ferie og kom hjem på søndag og er herrefredoghuffhuffsåinnmariinvaliiiiiiiiiid. Heldigvis har eldste søstra mi vært hos henne siden hun kom hjem søndag kveld, det hadde ikke jeg taklet. Er nok med noen timer på besøk og jeg er svett. Så sykla jeg og lillemann hjem i finværet og nå... litt mat og litt mer vann, så soooove. Sover så mye nå når Mr Perfekt (men herregud, han ligger jo ikke i ro om natta!!!) er på tur og jeg kan breie meg ut akkurat som jeg vil. Dvs...jeg sniker meg mer og mer mot hodeputa hans slik at jeg kan sovne med nesa nesten inni putevaret. pa-te-tisk! Sist han dro så fant jeg en teskjorte tilfeldigvis slengt på badet (for Gud forby at man bruker skittentøyskurven(e) som står der...) og jeg snek den med meg inn på soverommet, kledde puta hans inn i teskjorta og så holdt jeg rundt den til jeg sovna. Og jaaaada, jeg vet det er superduper teit og klissete, men han er bare så goooood. Dniff. Savn.

Fortsatt litt småkvalm innimellom, kan ikke huske å ha vært så lenge småkvalm tidligere? Og der kom hodepinen, så jeg logger av og sier god natt til dere søtinger. <3

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat