Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-13, 20:23   #4997
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da har roen senket seg her, har fått handlet meg ny bukse på vei hjem fra jobb. Yndlingsbuksa var så tynnslitt at jeg nesten ikke torde bruke den lenger, så måtte kjøpe ny identisk, og da ble det tre bluser på kjøpet....spontankjøp, helt unødvendig og tullete, men men, slik ble det i dag.... Så nå er jeg kommet hjem, har fått spist middag og krøllet meg sammen i sofakroken, så her har jeg tenkt å bli værende resten av kvelden.

Nysgjerrig: så bra du fant den fisken, da! Den er kjempegod synes jeg, jeg oppdaget den tilfeldig en dag og har kjøpt den flere ganger siden. Noen ganger er tiden bare knapp, og jeg har prøvd å finne noen løsninger for slike dager, god og sunn mat som man kan slenge sammen kjapt. Må nesten ha noen slike løsninger på lur tror jeg, for hvis ikke blir det for lett å gjøre feil valg slike dager
Hahaha.... ketosen som å finne en hundrings på gata... Den er nok der, Nysgjerrig, når du vet du har spist riktig. Greit å være obs på at en kan være i ketose uten å ha utslag på stiks, stiksene måler bare overskuddsketoner i urin, ikke hva som skjer i kroppen din, man trenger ikke alltid skille ut ketoner i urin når man er i ketose

Pruttis. Var så glad for å lese at du og mr. Perfekt har det så bra og har kommet så langt. Det med kommunikasjon er noe av det vanskeligste en gjør, så jeg tror det krever jobbing både med seg selv og forholdet for absolutt alle og enhver, så ikke pek finger på deg selv, du!
Så leste jeg lenger ned i posten din om hvor syk du ble og fikk lyst til å komme opp og gi deg en god klem og holde rundt deg. Får håpe du har rett i at det bare skyldes stress, men "mamma-bente" er bekymret, og sier som nysgjerrig nok: Håper du får skikkelig oppfølging av legene, slik at de kan konkludere med at det faktisk ikke er noe mer alvorlig enn stress.
Synes så absolutt du skal tenke på å ta fag dersom du kjeder deg på jobben. Du har mange år igjen å jobbe, vennen, så du trenger noe som stimulerer deg på alle måter

Nå begynner jeg å bli noenlunde oppdatert på hva som skjer her inne. Gøy da med litt aktivitet

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat