|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Det glemte jeg å nevne, ja. Alle prøver og tester var fine, bortsett fra en blodprøve som heter lupus antikoagulans. Var hos fastlege forleden og blir nå utredet for sykdommen lupus, mens vi avventer re-test om tolv uker for å ta rede på den andre alternativet; forhøyet tendens til blodlevring, altså blodpropp. Det var lite gøy, gitt..!
Det er jo godt å ha myke lepper, så såpass med cocosa må man ha 
Spiste fem-seks godterisjokolader i går hos mamma, så er vel neppe i god-ketose i dag, men ned 400 gram fra i går, så mulig jeg har vært litt gjerrig på karbsene de siste dagene slik at kroppen har et "halleluja, vi er ikke i sultemodus likevel, YEY"-øyeblikk Nøkkelen er vann, vann og atter vann for at jeg skal ned i vekt.
Fisk.... jeg må ta opp laks! Mandag lagde vi hjemmelaget wok med stekte ørretbiter på. He-re-gud-! Elsker at han er flink (og kreativ) på kjøkkenet, og at han er så flink å tenke kreativt i lavkarbo-retningen.
Tror vi danser rundt den helv.... kokeplata - blir litt varm innimellom ja. Men vi kommer oss gjennom det meste, altså! Det har vi jo bevist.
Ketosen er nok der, skal du se. ...hundrings på gata.... lo litt