Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-13, 13:55   #4977
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Weeee - nå er det stinn brakke her inne!!!!
Skravle - skravle!

Pruttis: Jeg nekter å tro frisørhistorien din. Du er vakker. End of story.
Og - så bra at dere er modige nok til å utforske egen erfaringer, - tenker jeg om deg og Mr... (hva pokker kaller vi ham nå??) Dette handler jo ikke om å måtte "ta på kokeplata flere ganger for å skjønne at man brenner seg". Dere kjenner hverandre bedre nå - og kjenner dere selv i relasjonen med hverandre - Hopp i det Pruttipia! La han ta vare på deg litt, - mens du tar vare på deg selv også.

Og apropo: Skumle kollapsen da!! Wææ!! Fant de noe da - eller var det "bare stress" som du sier? Sjekket de alt av vitaminer og mineraler og ...ja, alt sånt? Skjønne lille du - vær forsiktig med deg selv, ok?

K-e-t-o-s-e, sa du...? Hva er det? Huff - jeg vet ikke hvordan den har det. Mulig den har tatt ferie. Jeg synes jeg gjør som jeg skal, - men innrømmer at det blir litt av ting jeg kanskje ikke har godt av innimellom - og kanskje litt for ofte nå som det er ferietid (selv om jeg jobber). Altså: litt vin på terrassen, litt pose-saus av og til, og noen dager uten mat i det hele tatt. Og det er jo ikke bra. For verken helsen eller forbrenningen. Helt sikker på at jeg hadde gått ned mye mere om jeg hadde spist mye mere... Rett og slett bare sløvt av meg. Jeg vet det.

Cocosa ja... bruker ca en ss pr kaffekopp - og siden jeg "lever" på kaffe så blir det for 7-8-9+ ss pr dag. Derfor jeg skvatt litt når jeg leste en tråd med anbefalinger om 2 ts. Hm - hva er det liksom - ikke nok til å bli blank på leppa en gang?!

Jeg var forresten latterlig kvalm forrige uke - nesten "spy-sugen". Husj. Men det er bedre nå. Skal teste ketostix'n i dag jeg - for er det farge på den så blir jeg latterlig glad av det. Nesten som å finne en hundrings på gaten liksom! (Bare så det ikke er tvil - jeg er oftere i ketose enn jeg finner hundrelapper) Heldigvis - på et vis.

Bente1 - nå må jeg nesten gå ned på rema og leite. Fatter ikke helt hva du mener. Er den pakket helt inn i papp - eller ligger den på en pappskive - (av gull)? Noen sjans for at du har en sånn i nærheten og legger ut bilde? Vet du hvem som produserer den?

Fikk skikkelig lyst på fisk jeg nå - yumyum. Momsefisk.
Hm - tror jeg løper i butikken en tur. Straks tilbake!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat