|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Og mens jeg sitter her mutters aleine - hmrf - så surfet jeg litt rundt på "Cocosa"...for det er jeg veldig flink til å få i meg..
Havnet på en tråd her inne - og der snakker de om at det er 2ts cocosa som er anbefalt pr dag...
Ehhhh - for å si det sånn - da er jeg velsmurt innvendig for flere år framover... JA, ANTAKELIG GODT UT I DE NESTE TRE LIV I TILLEGG!!
Bente1 - Pruttis - eller Appelsinen: HVOR MYE COCOSA PUTTER DERE I DERE EGENTLIG???
Når jeg har cocosa i hus så får jeg servert kaffe med det jeg mistenker er nærmere 1 dl... Han er så søt. Men når jeg ordner selv har jeg i alle fall et par ganger per dag 2-3 ss i.
Og ang. maltitol - noen reagerer på sukkeralkoholer lettere enn andre. I tillegg til å få akutt diare og farting from another planet, så får jeg blodsukkerstigning og faller lett ut av ketosen - i alle fall den som kan påvises med stix. Så, jeg er forsiktig. En atkins bar i ny og ne tillater jeg meg, men sjokolader og andre erstatninger prøver jeg holde til et minimum pga. livsstilsendring og ikke bare kostendring, men om jeg har lyst på eller vi drar på kino, så er nøkkelen "stevia".