|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Helt ok at du tar deg en pause innimellom altså - det gjør vi jo alle - villle bare få protokollført at jeg savner dere mens dere pauser dere -
Så vil jeg jo ikke "miste dere" en gang til. Jeg blir tykk av sånt! Og sikkert mere ugrei i hverdagen fordi jeg ikke lufter hodet mitt her inne. Hehe -
Du sier noe - sånn varmrøkt laks (eller - jeg tenker på sånn med pepperperler på...er det laks? Ørret?) - men - sånn jeg tenker på er knallgodt. Men store pakker... Er det sånn du mener? Sånn som ofte ligger på et gullfarget pappbrett? Eller - ehhh - er jeg på vilspor nå? Mener du sånn i hermetikkboks - ala makrell i tomat? (Som jeg nå egetlig tipset meg selv om , for det er nammis men jeg hadde glemt det)
Og Maltitol - vet du? Jeg mente det var noe sånt ja - at jeg har lest ca det tidligere, men husker ikke helt... Hvis det (og det tror jeg det gjør) reghnes som en sukkeralkohol - så kan det jo være at vi får i oss mere enn vi vet - og trekker det fra??!! Hm. Jeg spiser ikke mye sånn sjokolade. Selv om den hadde vært direkte sunn. et er best for meg å unngå søte ting, sånn type "godterierstatninger", for jeg blir jo søtmums av det. Jo mere søtt jeg eter, jo mere vil jeg ha. Så da styrer jeg unna. Og ryker jeg på en sjokkis, så er det nok bedre med maltitol enn sukker.
Høres ut som om du har gode dager Bente1 - og det unner jeg deg. Krysser fingrene for at du får litt sol i tillegg!!
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Okei! NÅ skal jeg skrive.

|