Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-13, 11:55   #4967
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Kroll, her.

Jeg antar at dette ikke er en tråd som startet opp denne junien, men juni er juni og jeg startet opp igjen denne junien og tenkte det var greit?
Jeg har gått ned en del, men så er det ferier og andre ting som bare drar meg langs bakken og tilbake 40 hakk, noe som er frustrerende når jeg virkelig vil det så mye! Må få det til, skal få det til nå!

Hallo ja - dette er tråden for juni 2011.... Vi er bare så dårlige på å avslutte - hehe.
er ut til at vi lgger på oss når vi tar pause fra hverandre - og når kiloene skal av igjen så er vi plutselig tilbake.

Antar det er mere aktivitet i en ferskere tråd, men vil du henge her så får du lov til det altså.

Når det gjelder ferier så er vel alle forandringer fra hverdagen en utfordring, for LCHF er jo ofte greiest om man planlegger...og det gjør man skjeldent på ferie.
Så er det jo ikke dermed unulig å gjennomføre altså - be om xtra grønnsaker i stenden for ris / poteter, nyt grillsesongen, ha noe nødmat i veska, drikk vann - og om du skulle ryke på noe karber; så er det bare å komme seg opp på hesten igjen så fort som mulig. Altså - det går ann å hive i seg en sjokoladebit uten å ete hele godtebutikken.

Lykke til -

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat