Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-13, 10:42   #20704
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har prøvd solkremen Rieman P20?

Har snakka med mange som anbefaler denne på det varmeste og ser også på en del forum at folk skryter den opp i skyene. Samtidig finner jeg flere tester som tilsier at UVA-filteret ikke er godt nok i det hele tatt og folk som er blitt skambrent selv om de påstår at de har brukt den riktig.

Jeg har en lys, sart nordisk hud med masse fregner, men har aldri brukt mer enn faktor 15 på alle mine Kretaturer og har aldri blitt brent. MEN jeg smører også på mye og ofte. Har som oftest brukt Lancaster. Har vurdert å prøve P20, men begynner å bli litt skeptisk og lurer i så fall på om jeg bør gå opp i faktor? I følge alle råd og tabeller burde jeg hatt SPF50, men da hadde jeg ikke fått fregner en gang.

http://www.dagbladet.no/2013/06/12/t...krem/27644822/

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose