Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-13, 13:40   #20674
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har en ganske anseelig kolleksjon med vintage-klær (typisk 50-60-70-tallet) som jeg nå har ryddet opp i og skal selge deler av. Snakker om ganske mye og ikke minst kvalitetsvarer. Har bl.a. en del merkeklær fra 60/70-tallet.

Har pleid å bruke ebay for å selge slike ting før for det er den eneste plassen det går an å selge slikt uten at forventer at det skal være tilnærmet gratis, siden det jo er "gamle", "brukte" klær. Synes det er litt mye stress for det er som oftest folk fra utlandet som byr og det koster mye og sende osv osv.

Så jeg bare lurte på om det er noen her på forumet som kjenner folk som selger vintage (har butikk) her i landet og er villige til å sette meg i kontakt med de for et evt kjøp/salg. Send meg gjerne en PM om du vet om noe.

Veloria vintage og Dianas salonger her på Grünerløkka selger kvalitets-vintage, i hvert fall, og særlig sistnevnte går for være spesielt velronnemert. (Hun der Skavlan-dama kjøper mye derfra bl.a. Jeg også for den saks skyld. ). Vet ikke om de kjøper opp privat, men det kan være verdt å høre! Mener prisene på f.eks. kjoler ligger på mellom 400-800 i butikk.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥