|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av amritam, her.
Nei, jeg trodde egentlig ikke det, men måtte spørre i tilfelle da du sa at det du gjorde var å søke i google. Det kunne jo, i et tenkt tilfelle, ha fungert greit av seg selv det også hvis mobilen din hadde koblet seg til autmatisk.
Ser at manglende ip-adresse er foreslått. En annen mulighet kan være at det er så mye trafikk på nettet at nettleseren ikke får svar fort nok. Det er i så fall litt vanskelig for deg å gjøre noe med.
Grunnen til at jeg gikk på nettet da jeg var ute i byen, var for å se om jeg fant noen andre kulegriller enn den jeg fant på Claes Ohlson, så da kobla jeg meg på første og beste åpne nett og satte i gang å google kulegriller. Derfor google!
Ja, det er jo flere muligheter. Merker jo ofte at nettet på kafeer kan være tregt når jeg tar med laptopen min for å jobbe med skolearbeid, selv om de i baren påstår at bredbåndet deres er raskt.
Det eneste jeg vet om på telefonen som bruker satelitt, er gps og det kan du ikke surfe med Satelittelefon er vel ganske spesilet og veldig dyrt.
Sier du nå at vanlige mobiltelefoner i dag har mulighet for satelittelefon, og at de faktisk kan finne på å automatisk gå over til det når det ikke er andre nett tilgjengelige? I så fall må du gjerne hinte om hvor jeg kan slå av dette - jeg finner ingenting om satelittelefoni på min mobil. Jeg trodde man måtte ha spesielle telefoner for dette...
Begynner å lure på om jeg hallusinerte, nærmest. Men mener det var et ekstra alternativ til tilkobling, og at det hadde noe med satelitt å gjøre. Ikke vet jeg. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|