|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Der tror jeg bare vi får bli enige om at smaken er forskjellig... 
Denne signerer jeg med store bokstaver. Jeg er ikke begeistret for den kokossmaken altså, og strever virkelig med den. Prøver å lage gryter med kokosmelk noen ganger for å få den variasjonen over maten, men det sitter langt inne og går lenge mellom hver gang. Kakao av kokosmelk har jeg smakt, og ... joda det går hvis en holder seg for nesa og ikke kjenner på smaken. Det eneste jeg har fått til å like er vafler av kokosmel; da har jeg i såpass mye søtning at kokosen blir litt søtaktig. Med smør og ...ja ... ost.. så er det helt ok. Vafler med spekepølse og majones - høres det ikke fortreffelig ut? 
1) Det er lettvindt. Lett tilgjengelig og finnes i fryktelig mye mat, så det å unngå det konsekvent er tungvindt (Jupp. Og jeg får fint til å unngå mel... ) - det siste er godt sagt... Enig i at det finnes i så mye mat, men spiser du "ren" mat, dvs ingen ferdiprodukter så bør det gå bra?
2) Det er godt innimellom. Spesielt kakao. Vennligst ikke minn meg på det
3) Toleransen svekkes ytterligere om jeg holder meg helt unna. Hva? Er det derfor jeg synes jeg tåler melka enda dårligere enn før? Hvorfor er det sånn!!??
Må bare inn og redigere litt: når jeg ser på alle feil og mangler med meg selv og kroppen - er det mulig å legge inn en reklamasjon til opphavet og kreve erstatning mon tro?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|