Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-13, 10:20   #20566
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Det er det mest irriterende med å oppgradere mobilen. Alle installerte app'er må installeres på nytt...

Si forresten i fra om du vil ha fremgangsmåte for å fjerne hun der talestyringsdamen om du er så uheldig å dobbelt-trykke på home-knappen.

Ehhh nei du trenger faktisk ikke det om du har backup. Jeg skifta nylig fra S2 til S4 og så godt som alle appene med innstillinger ble lastet inn på ny tlf for jeg hadde backup. Har aldri hatt problemet ved oppdateringer heller, men det forderer at du tar backup/sync til f.eks en google konto, pc o.l. enkelte ting kan dessverre forsvinne som f.eks score på Angry Birds. Ikke største krisen, men j*vli irriterende for en AB freak

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose