|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Bare hyggelig! Om du kikker litt på produsentenes nettside (om du ikke alt har, da) så er det jo også mulig at det står noe om lengden på beltene der. Jeg kan i alle fall si at jeg er meeeget fornøyd med min fra Bergans, og jeg er ikke betalt for å si det en gang! 
Jeg har titta på et par produsenters nettsider, men det har ikke stått noe info om lengde der. Jeg føler meg uansett rimelig trygg på at jeg skal klare å finne noe, nå er jeg relativt beroliget hva hoftebelte angår egentlig. Igjen, takk. 
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Men husk at du burde måle ryggen din så du får en sekk som ikke er for stor, be gjerne om hjelp fra de i butikken til å finne en med passe lengde på til deg. Mål fra "kulen" bak i nakken (midt mellom skuldrene) og ned.
Jepp, jeg skal be om hjelp når jeg skal titte på sekker. Jeg er vanligvis ikke så glad i det, jeg liker å ordne meg selv, så det blir sikkert en del googling på forhånd så jeg veit sånn cirka hva jeg vil ha slik at jeg slipper unna med et minimum av hjelp, hehe. Men takk for tips, jeg skal få målt ryggen en av dagene snart. Vanligvis tar de ulike størrelsene utgangspunkt i høyden til mennesket som skal bære sekken, men ryggen kan jo såklart være lengre eller kortere enn gjennomsnitt, så det er sikkert smart med ryggmåling. 
|