|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei jentene mine 
Wow, fantastisk resultat Prutti! jeg er kjempestolt av deg, og det synes jeg du skal være selv også! Herlig! Krysser fingrene for at målet ditt nås til sydenturen.
Det høres ut som du er inne på en god vei, godt hjemme med guttene og gode vaner med maten. Når vi stresser er vi vår egen værste fiende, så det beste du kan gjøre er å senke skuldrene, nyte dagene og kjenne på akkurat den følelsen - at alt ordner seg
Ja det har vært stille her, nesten så stille at jeg har kommet ut av vanen med å sjekke igjen.... Men litt slik må vi vel regne med - vi får holde hverandre oppdatert med jevne mellomrom. Og så får vi heller skrike høyt og tydelig om det er en periode der vi trenger litt ekstra hjelp og støtte og prøve å være der for hverandere de gangene vi ser det.
Her er det sol og fint nesten hver eneste dag. Prøver å komme meg litt ut av huset etter jobb slik at jeg kan nyte det litt. Er ikke så stor tilhenger av å ligge og sole meg, for utålmodig til det...-Men det er deiig å rusle seg en tur i solen eller pusle litt i hagen. Ellers er dagenene som vanlig, tiden går med til jobb, være sammen med barna, treffe venner, ordne med us og hage osv. De norske jordbærene er nå i butikkene her, så tror jeg overspiser på jordbær og fløte for tiden, men, men, det er jo ikke helt "feil" mat da, og det er jo bare en kort periode, så jeg håper det tåles.
Ha en fin dag 
|