Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-13, 21:42   #20531
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Alle må jo vurdere sine behov. Jeg synes det er godt å kunne ringe og sende sms'er uten å tenke på at det koster penger, og det har ført til at jeg har begynt å ringe mer igjen.

Et alternativ til deg Sanney er å bruke Viber til gratis sms/mms/ ringing når man er på wifi. Jeg bruker Viber når jeg kommuniserer med en venn fra Island, som også bruker Viber. Dermed ringer/sms'er/ mms'er vi hverandre gratis via denne app'en dersom vi er på wifi, og bruker av datapakken ellers. Og selvsagt kan Viber brukes på samme måte mellom norske smartmobiler også, forutsetter bare at begge har lastet ned gratisappen deres.

Skype er også kjekt.
Og bilder sender man gratis via snapchat. Man får se bildet i maks 10 sek, men er man kjapp på labben "fotograferer" man bildet.