Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-13, 09:17   #20511
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Lukk fanene (ikon øverdt til høyre) og trykk tilbakeknappen på telefonen (den nederst til høyre) til du er ute. Alle programmer lukkes forøvrig ved å trykke tilbakeknappen på telefonen til du er ute, men noen ganger er det så mange trykk som skal til at det er kjappere å ta det i oppgavebehandling.

Jeg har en vane for hver gang jeg legger fra meg telefonen på å holde midtknappen inne (kommer da til oppgavebehandling) og tømme ram. Da lukker du alle programmene i en smell og sparer strøm.

Aha! Å, det er så mye å huske på!
En ting til. HVORFOR spør facebook på mobilen min meg hver gang jeg logger på om jeg skal synkronisere kontakter? Jeg vil jo ikke det, og skjønner ikke hvorfor jeg liksom skal det heller. Går det an å få vekk dette, sånn at jeg slipper å svare på det hver eneste gang jeg logger inn? Ikke at jeg kommer til å bruke facebook på mobilen SÅ mye, men jeg irriterer meg over alle unødvendigheter.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥