|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Herlig diskusjon! Jeg er rimelig analfabet når det gjelder prøver, og sier til legen at jeg har et kosthold sånn og sånn, kan du sjekke om det er noe som mangler. Mulig det er naivt men jeg vet ikke bedre Nå har jeg en lege som tar prøver på selvstendig grunnlag og uten at jeg vet det så det er jo greit.
Her er det rolige tider, litt jobb før ferie senere i sommer. Mat.....tja holder meg i skinnet, spiser hver 4.time, drikker masse vann i mellom - som jeg heller samler på enn å kvitte meg med. Vekta hopper mellom 68,5 - 70,5.Hva om den hopper mellom 67,5 og 69,5 i stedet? Det 70'tallet gjør noe med meg altså Når jeg lever så "strikt" som nå, så er det lett å merke hva som gir utslag. Spiste litt melkefri is forleden dag, og det eneste "feil" i isen var sukkeret (24 g/100g). Jeg spiste 100 g is, og fikk i meg 24 g kh. Og fikk med på kjøpet både oppblåst mage og masse vann i kroppen. Så spiste jeg sjokoladekake en dag, en kake uten mel og melk, men med sukker selvfølgelig - og fikk samme reaksjon. Det ser ut som at det tar noen dager før reaksjonen forsvinner også .
Men men, jeg er ca under 70 kg, greier å holde meg der med det kostregimet jeg har lagt meg til + jevnlige gåturer. Da skal jeg være fornøyd ikke sant? Kunne tenkt meg å ha hatt litt mindre mage da; litt mindre sånn at buksene ikke er for trange....

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|