Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-13, 20:41   #1409
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Signerer smgj her Festina. Denne type "Slike hotellgjester" er aldri særlig hyggelig å ha på besøk. Håper det ikke er så altfor mange dager det dreier seg om da. Jeg signerer deg også forresten; det med mye mat, humør som påvirker inntaket osv. Heldigvis har jeg hatt anledning til å gå mye de siste ukene - hvis ikke vet jeg ikke hvordan jeg ville blitt. Vekta vipper litt over 70 kg, klærne er for trange (særlig buksene) og jeg trives ikke. Og har liksom ikke gutsen til å ta et grep og få orden på maten. Kanskje det blir bedre i ferien?

Som du ser av svaret ovenfor så ble hotelloppholdet noe amputert denne gangen, Tarato. Må innrømme at jeg ikke anstrengte meg alt for mye denne gangen - og så er det forhåpentligvis et helt år til neste gang

Alt for mye drittmat og vin for tiden, og sliter med å holde meg på matta....Les: gruer meg til mer sulting...

Skal forresten til legen på tirsdag for å få en full sjekk av systemet, tenkte jeg. Hva ber man om av prøver? Skal jeg bare be om en full sjekk, eller må jeg være veldig spesifikk på hva jeg ber om av prøver?

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat