Opprinnelig lagt inn av smgj, her. Vel - jeg var så evil at jeg tenkte at om man måtte betale mer for "hotellet" så ble det kanskje mindre atraktivt. Så fikk du heller leve med salater noen dager.
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Vel - jeg var så evil at jeg tenkte at om man måtte betale mer for "hotellet" så ble det kanskje mindre atraktivt. Så fikk du heller leve med salater noen dager.
Jeg er jo ikke kjent for å være lite evil selv, smgj Utfordringen (eller problemet) er at hvis ikke jeg står på pinne så gjør svigermor på 76 det, og det syns jeg er såpass urimelig at da tar jeg heller i et tak for hennes del. Jeg har verdens beste svigermor og har lyst til å beholde henne lenge Men at den bortskjemte sønnen hennes ikke kan ta seg på tak og ta ansvar for de bortskjemte krapylene sine irriterer meg noe grenseløst Nå ble besøket dessverre noe amputert pga dødsfall i svigerfarmilien (på andre siden), så minstemann og mor reiste hjem tidligere enn planlagt. Så det gikk heldigvis bedre enn fryktet, Puh! (Evil, evil, evil) Og nå er det heldigvis et helt år til neste gang!