|
Sv: Mai-startere
Med meg går det veldig bra. Jeg har de siste ukene gått på moderat lavkarbo og har gått på tur flere dager i uken + trent småøkter med styrke (15-30 min økter på stuegulvet). Det har gitt resultater for min del. Jeg har gått ned 6.5 kg og jeg merker overskuddet er bedre enn på lenge, humøret er på topp for jeg føler meg mer vel, og jeg ser at jeg kan skeie ut innimellom uten at det får fatale følger.
Jeg spiser snop og drikker brus om lørdagene. Ellers kan jeg ta et kakestykke en sjelden gang. Det hender også jeg tar en skje eller to med ris til middagen, men det er veldig sjelden.
I helgen som var spiste jeg brød både fredag, lørdag og søndag pga vi var på et arrangement som gjorde det vanskelig å velge noe annet. Men da var det naturlig å velge det groveste og når jeg utenom brødmåltidene holdt meg unna karbobomber + jeg har vært i aktivitet hele helgen har det gått veldig fint likevel. Jeg tenker at om jeg skal leve med dette kostholdet resten av livet er det ok om det går litt sakte nedover bare det går nedover og jeg klarer å holde meg borte fra så mye sukker jeg stappet i meg tidligere... Det er befriende å ikke gå med konstant sukkerhig og uro i kroppen. Denne følelsen har jeg lyst til å beholde 

|