Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-13, 08:29   #4954
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen jenter

Nydelige bilder du har lagt ut Pruttis! Det høres ot som du hadde en fantastisk tur. Veldig glad for å høre det du forteller - han hadde definitivt ikke foreslått de tingene han gjør om han ikke ser en framtid for dere - jeg tror dette går veldig fint jeg, bare ta ett steg av gangen du, vær tålmodig, legg alle de gode tingene til hjerte ditt og nyyyt! Han høres ut som en veldig flott fyr, spør du meg, og veldig godt å høre at han også støtter deg i forhold til maten. Lavkarbo mat er jo godt, så det er ikke noe problem å spise det for alle. Når jeg har folk på besøk serverer jeg alltid lavkarbo mat, men de merker det ikke en gang om jeg ikke sier noe hehehe.

At vekta varierer litt er bare naturlig ut fra vannbalanse og hvor full magen er. Så deilig å høre at alle klærne dine er blitt for store Fantastisk - du er flink

Ryggen min er på vei å bli bedre. Var bedre i går, så jeg danset litt hjemme på stua, og i dag er det enda litt bedre.

Ha en fin uke!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat