Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-13, 23:36   #28
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 36
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Startet nå i juni?

Til Therese:
Spiser mye kjøtt, og grønnsaker. med fløtesaus som regel, nok til å få nok fukt har nesten helt kuttet brus, og det er ganske deilig egentlig. Tillater meg et stort glass med Zeroh saft om dagen, ellers er det kun vann og en kopp te også.

Xinderella:
Det er jo Kjempebra at det funker så bra for deg! Imponert, jeg er på dag 6 (eller no) og har mistet 300gram hehe.

Ketolyse er vel 15kh om dagen for kvinner. Jeg har lest boken, og skal lese den igjen. i forhold til trening så er det mosjon for min del. Minst 30 min gåtur om dagen, med litt fart. må ikke bli kjempesliten, men gjerne andpusten og varm.

Ang ketostix, så er det strengt tatt ganske unødvendig, selv om jeg bruker de av og til selv. Nå kjenner jeg Veldig godt på kroppen om jeg er i ketose eller ikke, men liker å sjekke av og til, for moro skyld ¨
Men hvis stixen stresser deg, og du føler du MÅ bruke den, så er det nok bedre å kaste de, og så stole på at du gjør det rett, eller rett og slett teller KH og fett osv, kanskje mest for å se om det blir "rett" i forhold til kuren

Det ang kalorier, noen må følge strengt med, andre kan spise som de vil, til en viss grad tror jeg. kroppen skal jo tross alt også forbrenne sitt eget fett
Men så lenge det funker å spise slik som du er fornøyd med, og du får resultater, så tror jeg ikke det er noen vits i å endre på noe.

ugh ketose for meg er skikkelig kjipt i begynnelsen, den første uka til 10 dager er jeg MYE sulten.. OG godtesjuk! tar alle de anbefalte vitaminer og mineraler anbefaldt på ketolyse, men hjelper lite. men etter de opptil 10 dagene, så er det som en bryter som slås av, i forhold til sult og godtesug. utrolig deilig
_______
P.S jeg er ingen ekspert, svarer fra mine egne erfaringer

SiljeC sin Journal

Sist redigert av silje21 : 01-07-13 kl 23:39. Årsak: lagt til mere.
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat