Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-13, 09:08   #20450
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Kanskje jeg gikk glipp av det i tråden, men hvilken tann er det det gjelder. Jeg har slitt med smerter en stund i overkjeven. Rotfylte faktisk en tann forde tannlegen trodde det var der smerten satt. Nå, to år senere, og 2 tannleger og en tannkjøttspesialist senere er det definitivt at det ikke har noe med tennene å gjøre men en sannsynligvis kronisk bihulebetennelse som blusser opp med jevne mellomrom...

Det er en jeksel i underkjeven. Nest lengst inn til venstre (nest-nest, egentlig, men jeg har trekt visdomstanna. )
Jeg er absolutt helt sikker på at det var denne tanna. Fyllingen begynte å ramle ut, og det ble oppdaget at den rett og slett hadde "råtnet på rot" på grunn av dårlig arbeid. Så det var bare skall igjen av den da de fjerna all kariesen og råta. Rotfyllinga tok tiiiimer!
Bihulebetennelse har jeg hatt flere ganger, og det merker jeg godt at er noe annet. I dag gjør det ikke vondt lenger heller.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥