Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-13, 16:13   #20420
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Takk skal du ha!! Såpass langt forstår jeg, men siden jeg hadde flyttet simkortet må jo selve iphonen huske nummeret jeg hadde på sim, eller at simkortet husker at den var i en iphone, for jeg brukte aldri iphonen da jeg ringte denne karen.

Som jeg skrev, og som du ser i link #2, så sendes det ikke nødvendigvis til sim-kortet ditt, men via wifi evt 3g. Den bruker da applekontoen din som mottager enten via mobilnummeret ditt, eller e-post. Du har nå motatt en melding via wifi, fordi du har tatt ut sim-kortet og ikke lenger har 3g på mobilen. Løsningen er fortsatt som jeg skrev i tidligere, slå av iMessage på iPhonen. Evt slå av iPhonen, slik at du ikke er "online" via iMessage.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo