Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 13:10   #1403
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

For min del - jeg går ikke ned, ja jeg slurver (har blitt en del sjokolade) ... men jeg har heller ikke gått opp det stakkars kiloet jeg SLET av...Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Håper du får mer drahjelp med mer medisin. Nå har jeg også gjort et forsøk på nedmedisinering av stoffskiftet for å se etter restfunksjonalitet. Det var IKKE vellykket. Håper kanskje at det blir bittelitt lettere med litt mer medisin? Kjenner at jeg iallfall har litt mer lyst til å bevege meg igjen.

Festina - under sånne forutsetninger så synes jeg du skal lage akkurat det du vil... og la (hotell-)gjestene "take it or leave it"...

Det er jo det jeg gjør, smgj Men de har bare verdens mest bortskjemte krapyl av noen unger - i fjor nektet den ene gutten å spise Polarbrødet sitt fordi leverposteien var på feil side(!) Når vi griller så løper bare ungene rundt og bråker og forstyrrer. Men hva gjør vel det når moren gir dem et par iser i "kompensasjon" i stedet for skikkelig mat?? Is de ikke har bedt om å få en gang! Så avsluttes kveldsmaten kl. 23.30 med Cola og knekkebrød med Nugatti..... Men; " det er jo ferie....."

Men er det ikke det de sier; at i motsetning til familie så kan du velge dine venner...

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat