Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 12:20   #1401
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Det er vel en grunn til at det er lite aktivitet innpå her..... Jeg for min del har litt for lett for å slurve jeg også for tiden. Spise litt mer, spise feil, trimme for lite......

Prøver febrilsk å hanke meg inn igjen, men humøret et ikke på topp og da blir det litt for enkelt å trøstespise (for mye drittmat) innimellom

Men NÅ turte jeg og gå inn igjen her, så da legger jeg litt press på meg selv. Jeg får bare ta en dag av gangen og gjøre det beste utav det! (Høres ut som en alkoholiker på avvenning - og det er kanskje noe av de samme mekanismene som slår inn? Hva vet jeg?).

Har tatt en dag avspasering i dag, og bortsett fra å sette på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen har jeg ikke gjort en skit.... Venter storinnrykk av gjester i dag, og ser lite frem til det. De tror nemlig at de er på hotell og hjelper overhode ikke til. Kanskje strategien må være å lage dårlig lavkarbomat slik at de foretrekker å spise ute?

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat