Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 12:09   #4951
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ååå så herlig å høre - masse glede hos alle

La ikke merke til det i går, Pruttis - var nokk litt for trøtt i øynene - men 8 kg på en mnd er jo bare helt fantastisk - gratulerer!!!

Og Nysgjerreig , mammaer lyver ikke - helt sikker på at det vises godt! Ja, jeg husker den følelsen fra jeg gikk ned også, plutselig fløtes det som om man kunne kjenne den vektnedgangen over natta - veldig rart. -Vekta går nok ikke av over natta, men ofte ligger hodet litt etter kroppen, så kanskje er det plutselig noe som slipper i det mentale, slik at man kanskje greier å se det? Hehehe hodet ligger ganske langt etter, jeg har fremdlese problemer med å se hvilken størrelse jeg trenger når jeg er ute og shopper jeg, liker å ha med meg datteren min, hun ser det alltid korrekt

Akkurat ferdig med lunchen her på jobbn, bare en liten arbeidsøkt igjen, så kan jeg ta helg. Været er litt varierende, sol i ene øyeblikket overskyet i neste, men krysser fingrene for at det skinner opp. I så fall blir det litt pusling i hagen i helga. Jeg har ikke akkurat grønne fingre... men det er igrunnen noe deilig med det å fikse litt ute når været er fint. Har aldri hatt den store tålmodigheten til å ligge og sole meg, men stuller men litt ute får man jo også litt sol på kroppen.
Ønsker dere begge en fantastisk helg!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat