Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 08:11   #20407
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Døve katter har absolutt en bakdel i sin kommunikasjon med andre katter, men noe vil også være individuelt og man kan se mye på kroppsspråket. Jeg ser fortsatt mest på kroppsspråket på mine katter som er hverken døve, stumme eller blinde Spørs også litt hvor du har en døv katt, for i mitt byggefelt er det veldig mye katt som er veldig territoriale, men hos min mor hvor jeg hadde en hankatt som var døv, var det ikke et problem.

Han var en svær, hvit katt som var døv og så litt lite (albino), men fader så tøff han var. Han fanga mus og småfugl, som broderen overtok når han var ferdig-lekt med de, han var nabolagets skrekk og jaga nesten alle nabokattene og beskytta broderen. Glemmer aldri den dagen da skjæra fant ut at de skulle plage han, hvit som han var, viste han jo godt igjen ute på jordet. Fuglene surra rundt hodet hans og skreik, du kunne se på ørene at han var litt irritert men gikk videre i velkjent overlegen, stil med halen i været. Så var det en av fuglene som var helt ned i ryggen på han, katten hoppa en meter rett opp og måkte til skjæra så fjøra føyk, etter det fikk han alltid gå i fred og skjære tok heller på andre katter. Han var en flott kosepus av rang

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose