|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Jeg har det så bra som jeg har det nå med mitt eget liv som jeg deler med barna, gode venner og aktivitetene jeg setter mest pris på.
Det er det som teller - at du har det bra!! Ingen grunn til å "finne seg en mann" bare for å ha en?! Det er fint å være singel også - bruk tiden på seg selv - eller andre om man vil -
Fortsett å ha det bra - det er best sånn. 
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Vi koser oss og flyter på gode dager, stunder og samtaler. Bedre enn det kan det vel strengt tatt ikke bli tatt forholdene i betraktning.
Og jeg som var sikker på at det var neste helg du skulle på hyttettur! Bra du er på tur, at det ble noe av - og at dere koser dere. Høres fortreffelig ut!
Hihi - blir så glad av at dere har det bra begge to - kjenner jo at det smitter!
Når jeg våknet (ble vekket) i dag var det akkurat som om kroppen "plutselig" hadde blitt mindre. Vet jo ikke hvor mye jeg har gått ned - men det er nok noe - og det føltes som om det hadde skjedd i løpet av natten. Så snålt og - ja: så deilig! Mindre oppblåst enn på en god stund. Ketosen kom tilbake i forriggårs, testet ikke i går - men "later" som om den er der. Hehe! Selvbedrag kanskje, men det funker på god feelingen.
Mamma sier at det synes godt på meg at jeg har tatt av, og jeg tror ikke hun tuller.
I am on my way!! Og kjære damer; nok en gang er dere der. Hadde ikke klart dette hadde ikke dere vært her. Så godt!!
Så ja: det smitter - jeg har det bra jeg også!
Ting er bra hjemme, ting ser ut til å ordne seg veldig på jobben, jeg lever litt på forrige helg som var så vellykket og jeg våkner med en kropp som føltes helt grei. Hvor fantastisk er ikke det!!?
Har fortsatt nok som skal av & bort & vekk - men akkurat nå framstår det som en overkommerlig oppgave. Dette kommer til å gå bra. Helt sikker! Snart 2 mnd siden jeg begynte på igjen (7 mai.), tiden har gått så fort - og det er ingen grunn til å bremse.
Sitter å ser på de omtalte godteskålene her (ja, de er her enda og nei; jeg har ikke smakt). De skal få stå i fred.
Ønsker dere en fin fin fin fin helg, kjære snupper. Fortsett å ha det bra - det er en ordre!
|