Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 00:30   #20403
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eneste her som spiser stekt egg, eller rester av omelett er hunden. Har prøvd å gi både rått upisket egg, pisket rått egg og lettkokt egg til kattene. bare unntaksvis spiser kattene litt... hehe

Men, de får godt med avskjær på rå kylling, og det har vi ofte, der holder hunden seg borte. Ellers får nok mine katter mest fòr fra enten Veterinær, eller vanlig butikk. Utvalget her er ganske så dårlig, hvis man regner dyrefòr fra Vet som "dårlig" i forhold til Vom og hva annet som er anbefalt.
Men så fikser begge de voksne kattene påfyll til maten selv da.

Siste fangst fra gutten var to tomme plastikk "pølser" etter noens kos med filet av noe slag! hahaha

Det var en eldre dame som sa at jeg ikke gav nok mat til kattene mine, om de måtte ut og fange maten selv, for "huskatter" var ikke jaktdyr...

og nei jeg lurte ikke på noe... sorry.

Sist redigert av Lava : 28-06-13 kl 00:37.
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...