|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei på dere 
Først må jeg si at jeg er utrolig imponert av at du kan ha godis-skåler stående rundt i hele huset uten å røre dem, Nysgjerrig, wow, det vet jeg ikke om jeg hadde klart! Ja, jeg hopper ikke i godteskåla om jeg er på besøk et sted og de setter fram, men i mitt eget hus, hmmm det er jeg ikke så sikker på.. Her senker jeg liksom skuldrene og slapper av, så det er jeg ikke sikker på at jeg hadde greid, stort sett holder jeg meg i lavkarbohjørnet også når jeg har gjester..... Kjempestolt av deg - gi deg et kjempestort klapp på skuldra fra meg også! Håper den ketosen slår inn for fullt - det fortjener du virkelig!
Humrer og ler når du skriver om menn, sååå tatt på kornet Kjenner godt igjen trekkene til alle jeg har hatt ett forhold til eller vært nær venn med i mitt liv. Tror vi lever litt på ulike planeter... Selv hoder jeg menn litt på avstand for tiden. Sist vi var aktive her inne hadde jeg jo en HAN jeg slet med å komme videre fra. Det er lenge siden jeg ble fullstendig ferdig med det nå altså, men etter at jeg var igjennom prosessen, satt jeg igjen med spørsmålet om det hele var verdt det og greide ikke helt å svare positivt på det spørsmålet.... Jeg forelsker meg ikke så lett, trenger å kjenne en mann godt først, og jeg merker nå at jeg ikke trår over den grensa, holder til enhver tid tilstrekkelig avstand til å ikke bli alvorlig følelsesmessig involvert i noen. Kanskje åpner jeg opp en gang når jeg er klar for det, kanskje ikke, jeg vet ikke, vi får se. Jeg har det så bra som jeg har det nå med mitt eget liv som jeg deler med barna, gode venner og aktivitetene jeg setter mest pris på.
Pruttisen, har du reist på hyttetur allerede eller? Håper i så fall du koser deg og nyter det!
Klem til dere, glad i dere - håper dere begge har en flott dag
|