|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Titt-titt!
Hyttetur høres bra ut Prutti - og "Mr.-Best-i-verden" høres ikke så værst ut det heller. Det er helt ok å gi han tittelen for en dag .- du trenger ikke mene det samme dagen etter. Hvem gjør vel det? Jeg har et utall av navn på gubben min, alt fra Mr.Best-i-verden til Mr. Fuckings-rotehue og Mr.Sånn-helt-passe-grei.
Kjipt at du ikke føler for å være med han inn da - at det ble sånn - og at det er så sårt. Har du mye av tingene dine der? Og han sine hos deg - eller var det bare tannkosten? Det er litt komisk det der - med tannkoster; - det er liksom alltid den tingen som flytter inn først. Blir det bare dere to på hyttetur - eller er dere fler? (Bortsett fra hundene da self.)
"Blir ikke klok" sier du - tenk deg hvordan han har det!! Jeg tror nok vi (hvis man putter alle damer i en bås liksom) er værre å forstå seg på. Utfordringen for oss er vel egentlig å forstå hvor enkle de egentlig er, og å prøve å sette oss inn i et liv uten nyanser, detaljer og hukommelse. Hm, menn er rare. (Punktum)
Forresten: takk til dere begge to for søteste backup'n!!! Jeg lever litt på den helgen enda, at det gikk så bra og var så hyggelig. Og prøver å snakke hardt til meg selv for all den energien som har gått med til å bekymre seg. Sååå bortkastet!
Kjenner igjen "mor & datter" forholdet du beskriver Bente, - sånn fra andre siden. Det er så gull verdt med et sånt "alt-i-ett" menneske; ikke noe er bedre en mammaer - enten jeg trenger en alvorsprat eller en god latter.
For min del er jeg på jakt etter ketosen etter at den forsvant i helgen. Har gjester hjemme og da blir det ikke mye ekstra tid til å lage mat bare til meg selv - men: har holdt meg unna det jeg ikke skal ha i meg, - . Tror litt av utfordringen ligger i det; jeg spiser ikke det jeg ikke skal spise, - men jeg spiser ikke nok av det jeg burde spise. Hvis dere skjønner? Blir for lite fett, for lenge mellom hvert måltid. På tross av det så er jeg fornøyd altså - når jeg dro hjemmenifra i dag sto det ikke mindre enn 4 skåler med godis på stuebordet, fylt med sjokolade, smågodt, potetgull og vingummi - de har stått der siden søndag og jeg har ikke VURDERT å smake en gang.
Tror blodsukkeret mitt er såpass jevnt nå at jeg ikke MÅ stupe ned i skålene for å få et kick. Jeg titter - og tenker "husj". (mens jeg mentalt klapper meg selv på skulderen!!)
Nå er det straks lunsj her - tror jeg må ned i butikken en tur, - vurderer et kyllinglår og en pose med majones. Forresten: den vi spiste sist - den hvitløksmajonesen til Mills... - den er liksom borte den eller? Eller bare byttet tube kanskje?
Vi snakkes snuppelusker! Ha en fin-fin dag - glad i dere begge to!
|