Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-13, 21:59   #4943
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hallo snuppene mine

Da hadde jeg endelig anledning til å sette meg med og prioritere å skrive litt her. I går kom datteren min innom rett etter jobb for å spise middag med meg, og så ble vi sittende hele kvelden og skravle. Veldig koselig! Litt rart det der - når barna blir så store så blir det en annen måte å være sammen på. Jeg og datteren min har egentlig et veldig tett venninneforhold nå samtidig som vi har det dype følelsesmessige båndet som er mellom mor og datter. Ser at ikke alle greier å få til den kombinasjonen, men er det blitt utrolig flott, og jeg er ufattelig glad for at jeg har greid å få det forholdet til min datter

Så kjekt å høre at det blir hyttetur på deg og mr best i verden, Pruttis. Forstår at det her er en del detaljer som vi har gått glipp av gjennom det siste året. Men jeg håper dere finner ut av det. Små steg, tålmodighet, fokus på det gode dere deler er det beste jeg kan anbefale, selv om jeg ikke kjenner hele historien. At han tar deg med på bilkjøp, snakker om "vi" når han planlegger framover, reiser på hyttetur osv viser at han ser dere sammen framover. -Ta det positive i det! -Om han ikke helt greier å hoppe oppi det hele på en gang, så velg å ta ette og ett steg sammen med han og nyt de små framgangene du ser

Veldig godt å få en oppdatering fra deg Nysgjerrig Nok. Hørtes ut som det ble et svært så vellykket selskap og at du taklet maten som en drøm. Veldig bra jobba Du er veldig selvkritisk, kjære du! -Selvfølgelig så du flott ut, og selvfølgelig likte de deg! -Hva skulle det være ikke å like - du er i alle fall alltid en søt, morsom, omsorgsfull og positiv bidragsyter her inne, og er helt overbevist om at du er det der ute i den store verden også
Dulling med barna ja, det hører med til mammarollen det. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye med at alle rundt meg mener jeg duller litt mye med sønnen min. Han er en flott gutt, snart nok flytter han for seg selv og må fikse alt selv, så jeg duller gjerne litt med han nå. Jeg har to fantastiske barn som jeg er veldig stolt av - og littegranne hønemor kommer jeg nok til å være resten av mitt liv...

satte meg ned her etter et møte i danseklubben. Vi hadde det her hos meg, så jeg lagde til litt tapas og bær med fløte, ting jeg også kan spise, og det virket som alle koste seg uten å tenke over at det de fikk var lavkarbovennlig mat
Nå får jeg vel rydde litt før jeg tar kvelden. Håper dere har hatt en god dag!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat