|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Åååå - for noen nydelige blomster du fikk, Pruttis - heldige deg - han må jo være litt god da, som du sier Du får si ifra når du er klar til omdøpe han til noe litt bedre enn mr Feig. For den saks skyld: Menn er jo generelt litt feige da, i alle fall når det kommer til ting som kan være litt følelsesmessig vanskelig, så det ville vel vært et passende navn på ganske mange menn..... Tror vi jenter er flinkere til å ta det opp og få det ut, både muntlig og skriftlig
Krysser fingre for at dere får til hytteturen
Hyttetur blir det nok neste helg, og jeg gleder meg stort!
Akkurat i dag kan han nesten omdøpes til Mr.BestiVerden, men det er for tidlig enda. Det er så skjørt. Forstår nesten ikke hva som skjer rundt meg, men takker for hver eneste gode time vi har sammen. I dag har vi prøvekjørt tre biler. ( ) Morsomt å få ta del i hans drømmer og ambisjoner slik. Selv om det samtidig er hinsides sårt, i og med at vi hadde snakket om ny bil sammen, campingvogn, tur til Sverige med hundene osv. Alt var jo planlagt nærmest ned til den minste detalj. Vi kjørte bortover til han i dag, og jeg begynte nesten gråte. Han måtte hente en bilnøkkel, men klarte ikke være med inn, så satt i bilen og surket heller. Han forstod det nok. Er ikke klar for å dra dit, se tingene mine som står rundt omkring, i den leiligheten vi skulle kalle hjem, jeg skulle kalle mitt hjem.
Blomstene er herlige, og han er jo ganske søt og god når han kommer hjem med eske full av blomster. Søteste, godeste. Er det rart jeg er stuck på han, da? Er ikke store romantikeren av meg, men tror alle jenter faller for blomster?
I dag kjøpte han seg ny tannbørste, den står nå på badet mitt. Hva skjer?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
(Dere får minne meg på det neste gang jeg skal noe - for da er jeg i gang med å bekymre meg og spekulerer på alt som kan slå feil igjen vet jeg..)
Det bel self nok alkohol, - og jeg hadde self også glemt at det å drikke når man er i ketose gir ekstra utslag. Men, jeg oppførte meg pent altså. Æresord. Ketosen derimot, den røyk nok med glans. Håper den dukker opp igjen om kun kort tid.
Pruttis - drit i vekten da!! Jeg har jo ikke for vane å veie meg uansett og jeg ser jo at det fratar meg noen oppturer - MEN: Jeg tror (min teori & min påstand) at den (ref vekta) egentlig gir flere nedturer enn oppturer. Det er jo bare et tall, og sier egentlig fint lite om hvordan du ser ut, eller hva kroppen din består av. Kvitter du deg med en kilo fett, men veier deg etter å ha drukket en liter vann så vil jo ikke vekta si deg noen om hvor bra det er. You follow?
En ting til: ser du er flink til å drikke vann. Og det er ikke jeg, ikke i det hele tatt. Er det (å drikke vann) noe som gir større grad av ketose - altså - hjelper det på vektnedgang? Eller hjelper det bare på andre ting: ref at man ikke kjenner sulten og at det er godt for helsen sånn generellt??
Mr. Feig ja - der sier jeg meg enig med Bente - er nok ikke bare han, det er hele (store deler av..) den delen av befolkningen som kalles menn. Det er vel ikke mange av de som er åpen, direkte og pratsomme når det kommer til ting som ikke er helt håndfast. Men - haha - desto festligere at han vil ha deg med for å se på bil! (Vet jo ikke med han, - men sånn jeg kjenner den halvdelen av befollkningen så er jo det en himla stor greie for dem. Synes du skal ta det som et stooort kompliment at du er bedt med) Og siden det antakelig er større for han enn for deg så synes jeg du skal la han få fortelle deg ting du kanskje vet om bil men strengt tatt driter i - og nyt at han vil ha deg med og vise deg fram! Thihi!
Det er lov å unne seg et selskap eller to, det hører nesten til livet og hverdagen. Så gjør man det beste man kan med de alternativene man får servert. Og herfra og til all evighet, så skal i alle fall jeg minne deg på at du trenger ikke stresse unødig for slike ting 
Vann inn= salter og fett ut. Skyller systemet bedre. Det er jo ikke slik at vi tisser fett, men slik jeg har forstått det så er vann vanndrivende og det bidrar også til vektregulering. Veide meg som sagt ikke i går, men i dag. Still going strong. Hvis mr. <sett inn fornuftig formulering her> fortsetter å bli her på overnatting framover så forskyves hele veieseremonien min. Det er kanskje like greit.
Han glemmer seg nok litt for ofte, som er litt stikk-i-brystet, og omtaler seg med "vi", ikke når han skal på biltur, men når vi skal på biltur. NyE hundebur til hundenE som passer bilen. Slike ting. Det gjør jo ikke at tilhørigheten jeg føler til han blir mindre akkurat. 
Nå er han ute litt og jeg får besøk av en venninne i kveld. Han kommer senere, og jeg håper jeg får sove godt i natt også. Dvs, at han er her. Ingenting som er så godt som det - selv om vi har det litt vanskelig akkurat nå. Viktig å ikke bare stå på stedet hvil og grave i gammel dritt? Ikke at det er gammelt, akkurat, men det er veldig dritt likevel. Vi går sakte framover, uten forventninger om noen ting som helst. Det er jo vanskelig når han legger opp til "oss" når han tenker framover. Blir ikke klok 
Nå dusje litt og ordne meg, blir koselig med venninnekveld. Håper dere har en finfin dag. <3 Stor klem