|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hallo!!!
Da er jeg tilbake med litt tid forran tastaturet! Har vært i selskap i helgen, og alt det som det fører med seg (tidlig opp, sent i seng, reising, masse ukjente folk , og ørti grublinger på hva man skal spise, ha på seg - og sånt som jeg er ekspert på å bekymre meg for) MEN: Det gikk så bra! Det var hyggelige folk der - mine fordommer rundt at folk jeg ikke kjenner ikke er hyggelig ble tilbakevist, maten var relativt stuerein ift lavkarbo (hoppet over poteter, smakte bare pittelitt på en terte og hoppet galant over desserten), - og kjolevalg var tydeligvis veldig heldig - fikk masse snille kommentaer. Tjobing - ergo: jeg oiverlevde med glans og hadde det veldig hyggelig. (Dere får minne meg på det neste gang jeg skal noe - for da er jeg i gang med å bekymre meg og spekulerer på alt som kan slå feil igjen vet jeg..)
Det bel self nok alkohol, - og jeg hadde self også glemt at det å drikke når man er i ketose gir ekstra utslag. Men, jeg oppførte meg pent altså. Æresord. Ketosen derimot, den røyk nok med glans. Håper den dukker opp igjen om kun kort tid.
Pruttis - drit i vekten da!! Jeg har jo ikke for vane å veie meg uansett og jeg ser jo at det fratar meg noen oppturer - MEN: Jeg tror (min teori & min påstand) at den (ref vekta) egentlig gir flere nedturer enn oppturer. Det er jo bare et tall, og sier egentlig fint lite om hvordan du ser ut, eller hva kroppen din består av. Kvitter du deg med en kilo fett, men veier deg etter å ha drukket en liter vann så vil jo ikke vekta si deg noen om hvor bra det er. You follow?
En ting til: ser du er flink til å drikke vann. Og det er ikke jeg, ikke i det hele tatt. Er det (å drikke vann) noe som gir større grad av ketose - altså - hjelper det på vektnedgang? Eller hjelper det bare på andre ting: ref at man ikke kjenner sulten og at det er godt for helsen sånn generellt??
Mr. Feig ja - der sier jeg meg enig med Bente - er nok ikke bare han, det er hele (store deler av..) den delen av befolkningen som kalles menn. Det er vel ikke mange av de som er åpen, direkte og pratsomme når det kommer til ting som ikke er helt håndfast. Men - haha - desto festligere at han vil ha deg med for å se på bil! (Vet jo ikke med han, - men sånn jeg kjenner den halvdelen av befollkningen så er jo det en himla stor greie for dem. Synes du skal ta det som et stooort kompliment at du er bedt med) Og siden det antakelig er større for han enn for deg så synes jeg du skal la han få fortelle deg ting du kanskje vet om bil men strengt tatt driter i - og nyt at han vil ha deg med og vise deg fram! Thihi!
Helt enig med deg Bente (-igjen!) om at det er "rus" nok å danse - og når man først er glad i å danse masse så kan det heller bli litt klønete om ikke beina gjør som du vil (som fort kan skje etter tre galss i ketose) :-) Bra du har hatt en fin helg! Også må jeg si at jeg ler litt av at du "bortforklarer" at du skjemmer bort sønnen din - nå som jeg har blitt mamma så har jeg fått litt "ny forståelse" for alle mammaer (&pappaer) som ikke klarer å la være å dulle. For hvordan skal man liksom unngå det? Hihi - jeg tenker medgru på den dagen gutten min er stor nok til å se på meg med dådyrblikket og spørre om vi kan gå i lekebutikken, eller om han kan få en is før middag, eller bli kilt på ryggen selv om man har andre planer liksom...
Nå må jeg jobbe litt - måtte bare få ned litt om alt og ingenting, og gi lyd fra meg -
for jeg blir ikke borte - ikke pokker!
Klem til dere - mmmmmm -
|