Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-13, 08:18   #4937
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Nysgjerrig - godt å se du er her innimellom. Vi er klare for deg når du er klar for oss.

Vakta i går gikk overraskende raskt, heldigvis. Kom hjem til stillhet og ro, så kom mr. Feig (burde kanskje få et annet navn?) hjem en times tid etterpå. Stemningen var 100% bedre, vi lo og hadde det trivelig. Sovna nærmere klokken tre, vi lå lenge å prata om alt mellom himmel og jord. Han er jo verdens beste. Tidlig opp i dag, har bikkjene her og skal snart lufte dem slik at de slutter å kjefte. Feigisen er å selger en bil, så skal han hente meg etterpå hvorpå det bærer til en bilforhandler for litt biltesting. Han vil absolutt ha meg med, så får vel bare stille opp selv om jeg mye heller skulle lagt i varmen enda. Får vel starte med en kaffe med cocosa. Kanskje koke noe egg.

Ja, helgene er hellige når de kommer. Nå har jeg tre dagvakter foran meg, så langhelg fri, et par dager jobbing i neste uke før vi (muligens) drar på hytta. Vi får se, ble litt krøll i tankene våre nå med planer og hindringer. Alltid skal noe dukke opp

Stor klem til dere <3

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat