|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heia Så flott å lese at du hadde en så fin og trivelig kveld
Akkurat nå sitter jeg på jobb igjen, rusa på kaffe så hender og ben skjelver i utakt :P
Ble en laaaang dag i går, da mr. Feig kom innom og aldri dro. Bisarr og trykket stemning de fire første timene, men så løsna det heldigvis litt. Orker ikke ha sånn indre stress, så jeg begynte bare sulle litt hjemme, så da sprakk bobla og stemningen ble mye koseligere. Litt alvorsprat og litt forsiktig framtidssnakk. Man må jo bare holde på den trua man har - inntil det motsatte er bevist. Når man ikke er klar til å hive inn håndkleet, hvorfor skal man gjøre det, da? Så, tålmodighet lønner seg.
Mulig vi reiser på hytta på torsdag, må se an hvordan ting løser seg i familien. Uventet dødsfall i går som preger min søster aller mest, så må vel stille opp. Selv om jeg heller har lyst å dra på hytta med guttene mine Vi må (jeg sier 'vi' fordi hytta er litt min også.... sånn følelsesmessig i alle fall) male to værutsatte vegger, slå gresset og muligens legge laminat på ene gulvet i hovedhuset + male stua på gammelstua. Håper det blir fint vær. Tror jeg spurte han tre-fire ganger i går om det føles komfortabelt å tenke på at vi skal dra ut, som planlagt fra tidligere, tross for alt som har skjedd, om han vil ha meg der. Og det vil han jo. Jeg er jo en del av det. Vi må bygge på det vi har, se om det blir sterkere med tiden. Bare noen akutte tanker som meldte seg. Alltid godt å skrive litt...
Nå skal jeg jobbe litt. Har med meg mat som skal inntas om litt. Har ikke vært flink med vann verken i går eller i dag foreløpig. Ikke veid meg i dag ! ABSTINENSER!!
Klem