Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-13, 12:18   #4932
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God formiddag

Her slapper jeg av i sofakroken med kaffen min. Har ikke kommet til frokosten ennå - jeg er ingen stor fan av mat på morgenen, men kjenner nå at jeg begynner å bli klar snart. Tenker det blir lapper i dag.
Hadde en fantastisk kveld i går med dansing og konsert. Masse folk, gode venner og utrolig stemning! Jeg valgte å kjøre, vurderte veldig fram og tilbake i går kveld, men i dag er jeg veldig glad for det, deilig å våkne opp med helt fin form selv om man har vært ute og kost seg Det er det med dansingen og musikken, man kommer i så høy stemning likevel, at alkohol blir unødvendig.

Godt du kjenner deg selv så godt Pruttis at du greier kjenne tegnene og få medisinene regulert! Alt blir lettere når man roer ned og ikke stresser med det, og for deg er nok det en større utfordring enn for de fleste, Pruttis. Imponert over deg at du tar tak med det samme og gjør justeringene som må til. Glad i deg vet du

Håper du får de lefsene raskt. Jeg ble så fristet av alt det taco pratet vårt, så har tenkt meg en tur på butikken etter "frokost" for å kjøpe kjøttdeig og salat (ost og rømme har jeg i huset) + avocado til guacemole - det hørtes ekstremt fristende ut til middag i kveld.

20 minipizzaer - da har du mat en stund Jeg likker også pizzaen litt spicy - bruker derfor ofte litt av den tacokrydder blandingen i pizzen min Tenker jeg skal være litt flink i dag også - lage en stor porsjon med gratinert tacokjøttdeig i kveld når jeg lager middag, så får jeg fryst med litt lunchbokser til sønnen min. Jada, han er litt bortskjemt, voksen gutt og mamma lager fremdeles lunch til han.... Men antar han kanskje bare blir boende hjemme ett år til, neste år er han ferdig på vg og snakker om å flytte til oslo-området for å gå på skole, så jeg duller litt med han

Håper du får en god dag, Pruttis!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat