|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Igjen fikk jeg ikke postet innlegget mitt.......prøver igjen
Pruttis, tror det er veldig smart av deg om du greier la den vekta stå noen dager. Som du selv sier, hodet kan stresse kroppen, og når man så gjerne vil raskt ned i vakt, kan det å gå på den vekta hver dag være veldig stressende for hodet, så om du klarer la det gå noen dager imellom hver gang i alle fall, så tror jeg det er godt for hodet ditt - og derfor også godt for kroppen din I stedenfor fokuset vil vil vil ned i vekt, så ha fukuset vil gjøre de rette valgene matmessig - da vil også kroppen etter hvert følge etter! Og for all del vennen, du må absolutt ikke gi opp. Du vet at dette fungerer, og nå er du i god gang - jeg tenker på deg og krysser fingrene og sender deg en kjempestor motivasjonsklem
Dersom du skal gjøre justeringer for å få det til å gå raskere, tror jeg det du har kommet fram til selv er veldig fornuftig. Spesielt de atkinsbarene, det er best å kun ha det som nødsmat eller kos en sjelden gang. Maltinolen tas delvis opp i kroppen, individuelt hvor mye, men uansett blir det flere kh utav det enn det som står på dem.... Ta deg heller en dag og lag opp litt mat i stort og frys ned i posjoner - da har du noe å ty til dersom det en dag blir for travelt til å lage noe istand.
I kveld skal vi arrangere dansekveld med workshops og konsert. Gleder meg veldig!!! Får nok ikke tid til å komme innom her i kveld, men skal prøve å sjekke før jeg drar avgårde. Ha en god fredag
|