Har folk begynt å hvile på laurbæra? Er dag 73 eller 74 for meg nå. Ikke helt sikker. Denne helga har jeg faktisk tenkt å ta en liten planlagt sprekk fordi det skjer mye. Skal i bursdagsselskap i dag og tenkte to og en halv måned er helt fantastisk bra, skal kose meg litt. Og på lørdag blir det gamingkveld med kompiser, noen som jeg ikke har sett på utrolig lenge. Men tenker å begynne igjen på søndag eller mandag. I den anledning så veide jeg meg i dag. Ned 500 gr på 6 dager. Tror kanskje det kan være litt mer, lite søvn osv og sent måltid i går, men kanskje ikke nevneverdig mye mer. Men det er nedover, så jeg er fornøyd! Det blir nok verre på lørdag enn i dag tror jeg. Tenker å ha en vanlig hverdag i dag, kanskje spise en is, ellers spise det som blir servert i selskapet og drikke vin. Geléshots er kanskje det verste som dagen kan by på tror jeg. Kjenner jeg gamingkveldene våre rett så blir det veldig høykarbo. :P Og jeg er tom for ketostix, så det skal handles inn i dag. Nei nei. Frokosttid! Skal sykle til jobb om en time (12.5 km én vei).